انتخابات

امام جمعه بردسکن به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اشاره کرد و گفت: اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است و در مرحله دوم انتخاب فرد اصلح است. 

مشارکت حداکثری اصل اول در انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی‌اصغر امینی در طرح توانمندسازی روحانیان این شهرستان که با موضوع خانواده برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ماهیت کار روحانیت فرهنگی است و باید روحانیون گفتمان‌ امورات فرهنگی را در حوزه‌های مختلف ترویج و توسعه دهند. 

امام جمعه بردسکن به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اشاره کرد و افزود: اصل اول در انتخابات مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است و در مرحله دوم انتخاب فرد اصلح است. 

وی از روحانیان خواست در انتخابات از جریان خاصی جانبداری نکنند اما هدف خود را تبیین کنند. 

امینی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت بر هرچه بهتر باشکوه برگزار کردن جشن‌ روز عید غدیر خم تأکید کرد و از روحانیت خواست اطعام دادن را در روز عید غدیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی کنند.

امام‌جمعه بردسکن با بیان اینکه مردم پشتوانه روحانیت هستند، عنوان کرد: بهترین سرمایه روحانیون مردم هستند و تاکنون با این پشتوانه توانسته‌اند در همه صحنه‌ها موفق عمل کنند.

در این نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن با گرامی داشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی گفت: متأسفانه در همه دولت‌ها به نهادهای تبلیغی و فرهنگی توجه خاصی نشده است و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن با گذشت بیش از ۱۵ سال از فعالیت خودش در این شهرستان هنوز فاقد یک ساختمان اداری مستقل است و تاکنون چندین مکان را تغییر داده است، امیدواریم دستگاه‌های متولی اداره تبلیغات اسلامی بردسکن را دریابند. 

حجت الاسلام هادی شکاری بیان کرد: در سال گذشته با پیگیری‌های فرماندار بردسکن، مقرر شد که قطعه زمینی برای احداث ساختمان اداری اداره تبلیغات اسلامی واگذار شود اما هنوز این مهم تعیین تکلیف نشده است. 

وی به نقش روحانیت در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: یکی از این عرصه‌ها انتخابات  است که روحانیت می‌توانند بستر لازم را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق اخذ رأی فراهم آورند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن عنوان کرد: روحانیون باید در انتخابات با وجود تفکری که دارند، بی‌طرفانه عمل کنند و اصل مهم در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.